onsdag 12 december 2007

Pluggfis ;)

Så går denna dagen mot sitt slut. Har pluggat mer eller mindre hela dagen. Är mycket som ska bli klart innan jul. Vet ju inte om jag får gå kvar på utbildningen efter nyår. Så idag har jag pluggat administration för hela slanten. Börjar bli en aning slö i knoppen nu, men det är ju inte så konstigt. Får nog ta en paus, innan jag gör klart inlämningsuppgifterna.

Igår så fick jag bakat lussekatter. Fick även gjort rischoklad (smaskens). Har bara smakat en rischokladbit. Tänkte att de ska sparas till julafton. Har tänkt att göra lite mer julgodis, men inte bestämmt vad ännu.

Älsklingen min håller på att bära in pellets, som vi har fått levererat idag. Han är så snäll och underbar som gör det, fast att jag har varit hemma hela dagen. Men han vet och tar hänsyn till min reumatism. Hade jag burit ner pelletsen i källaren, så hade jag varit sängliggande i ett par dagar efter det. Det är ju trots allt stax äver 800 kg som ska bäras ner.

Min goa sambo du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta. Har så gjort sen vi träffades för år sen.

Nu ska jag återgå till mina skolböcker.

Inga kommentarer: