måndag 10 december 2007

Kass

Så var det måndag igen. Tiden den bara rusar iväg, tycker att man inte hinner med. Har varit i skolan idag. Fick hjälp med att få iväg en del praktik/jobb ansökningar. Fick även pluggt lite administration och excel.

I eftermiddag blev jag vädlans kass i magen. Vet inte vad det beror på. Det körde runt och jag mådde illa. Inget vidare då jag satt på tåget hem när det startade. Känner mig lite bättre nu, men inte helt kurrant. Hoppas att det är över tills imorogn. För då har jag planer på att börja julstäda i köket. Det behövs verkligen, när man har två katter som skitar ner plus oss själva.

Äntligen så har jag fått liv i min mp3:a, efter mycket om och men. Var och köpte en ny i fredags, men den gillade inte min dator. Så jag åkte iväg och bytade till en annan idag. Och nu funkar det perfekt =)) Det är så jag vill ha det.

Nej, nu kallar sängen.

Natti natti

Inga kommentarer: