onsdag 5 december 2007

Ny bloggare

Känner mig inte riktigt hemma när det gäller bloggning. Har aldrig prövat på det och är i grunden emot det, men man är ju inte sämmre än att man kan ändra sig.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men det blir väl bättre på den fronte, när man kommer in i det hela.

Har iaf varit iväg på en anställningsintervju idag. Det känns som om det gick bra, får besked om någon vecka, då tjänsten inte ska vara tillsatt förns någon gång i januari. Får jag jobbet så ska jag göra kvalitéts tester på bevakningskameror.

Ska iväg på en ny intevju imorgon. Det är ett byggföretag som söker en ekonomiassistent. Det är det som jag håller på att utbilda mig till på en arbetsmarknadsutbildning.

Ikväll ska jag iväg och titta på en handbollsmatch i elitserien. Det är Ystads IF som möter Sävehof.

Nej, nu ska jag sätta mig och plugga lite.

Inga kommentarer: