måndag 13 oktober 2008

Ensamt

Sitter här och saknar min syster. Hon fick tyvärr åka ifrån oss en dag tidigare än väntat. Det är så att hennes adoptivföräldrar ringde till henne när hon satt och åt frukost i morse. Det visste inte om att hon är i Sverige, så de fick en smärre chock. Så syrran bestämde sig för att åka till dem. De har ett och annat att reda ut. Men inna hon åkte hann vi med en sväng till Bo Ohlsson. Där inhandlades det massor med godis, då dom inte har något gott godis i Schweiz. Efter det så åkte vi och hämtade pappa, för att ta en fika tillsammans med honom i Skurup. När det var avklarat så bar det vidare till mamma, för att äta lunch. Timmarna bara flög iväg. Sen var det tid att dra sig tillbaks mot Tomelilla, så att syrran fick komma iväg. Så nu känns det sååååå tomt här hemma. Ingen att prata med (älskligen min är fortfarande på jobbet). Men vad hääääääääärligt det har varit att ha syrran här. Vi är så lika varandra i sättet. Har så många egenskaper som är lika. Det märks verkligen att vi är systrar =)) Tex så äter ingen av oss fisk, vi älskar att sjunga mm mm. Nu vet jag vad mina sparpengar ska gå till. Självklart en resa till syrran. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan den resan blir av. Så nu vet ni alla vad jag vill ha i julklapp och födelsedagspresent hihihihi..........

Nej, nu ska jag betala lite räkningar, så att vi blir av med dem.

Kraaaaaaaaaaaam

Ps. Det kommer bilder senare från helgen. Ds

Inga kommentarer: