söndag 5 oktober 2008

Söndag

Sitter här och lyssnar på regnet som vräker ner. Blåser gör det också, så det är jätte skönt att vara inne. Idag har det verkligen varit en slappe dag =)) Men jag har hunnit med att tvätta lite. Så nu är all tvätt ren =)) Älsklingen min är i garaget och mekar med bilen, så att vi kan börja använda den. Ska bli så skönt att kunna ställa av sommarbilen. Vi har ju inten nytta av den just nu.

Fick ett mail från min syster tidigare idag. Blev så glad när jag läste det. Nu är allt fixat inför hennes besök nästa helg. Hon kommer att bo på Stora Hotellet här i Tomelilla. Det är inte så långt hemifrån. Kan säga att vi båda är jätte nervösa inför träffen. Hon är ju bortadopterad, så vi har inte setts på 30 år, bara på bilder.

Jag har lagt ut lite bilder från förra helgen, när jag och Sandra var ute och slog klackarna i taket. Vi hade det hur kul som helst. Var helt slut när jag kom hem.

Nej, nu ska jag gå och hänga upp min tvätt.

Kram

Inga kommentarer: