onsdag 15 oktober 2008

Fan fan fan

Har i över en timme försökt få iväg ett amil till syrran, men det går inte. Jävla telia, säger jag bara. Tur att man har en hotmail också. Där gick mailet iväg hur lätt som helst. Får ringa telia imorgon och höra vad det kan vara för fel. För alla inställningar är gjorda (och de är rätt) efter konstens alla regler. Blir bara så irriterad. För om mailen inte fungerar hur ska jag då kunna få iväg jobbansökningar. Jag har iofg hotmailen, men den vill jag inte använda mer än till "oviktiga" mail, typ sådana som man ska skickavidare osv.

Idag har jag varit på anställningsintervju i Malmö. Ett bemanningsföretag som hjälper Skånemejeriet i Lunnarp (precis utanför Tomelilla) att hitta extra personal. Så nu är det bara till att hoppas att man får jobbet. Det ligger ju bara ett "stenkast" hemifrån ;))

Nej, nu ska jag krypa ner i min gosiga säng.

Natti natti

Inga kommentarer: