onsdag 22 oktober 2008

Slöer

Halloj allesammans!!!

Sitter här och är ganska så slöer. Men innan jag kryper ner i sägen så tänkte jag skriv här lite. Vart ju några dagar sen jag skrev senast. Inte för att jag har haft fullt upp, har bara inte kännt för att skriva.

Som ni vet så var jag i Malmö på en anställningsintervju förra veckan. Jag tyckte att den gick jätte bra och var hur nöjd som helst när den var klar. Fick reda på att något besked om tjänsten kommer jag inte att få förns senast i mitten av nästa månad. Men döm om min förvåning. Fick besked redan i går. Jag är en utav tre som ska vidare på en sista intervju. Nu ska vi till det företaget som behöver extrapersonal (är ett bemmaningsföretag som sköter rekryteringen). Så nu ska jag dit på tisdag =)) Jag vill verkligen ha detta jobbet, då jag vet att jag kommer att trivas. Det är ett industrijobb och jag har alltid jobbat inom industrin. Även om det bara är som extra så är det bättre än inget och jag får ju in en fot på företaget. Så nu vill jag att det ska bli tisdag så att jag kan åka iväg. Kan nämna att om jag får jobbet så har jag bara 5 km dit =)) Inte illa det.

Tack Sandra för två trevliga fikastunder igår. Den ena var planerad och den andra blev så =)) Det var jätte kul att hjälpa dina härliga töser mid deras läxor, gör gärna om det fler gånger.

Idag har jag varit iväg på ytterligaren en fika till, tillsammans med två härliga vänner. Vi gick ner till Bullen och Bönan. Ett jättemysigt ställe här i Tomelilla. Tack för att ni lånade mig pengar (är pank) så att jag kunde fika med er. Lovar att betala tillbaks så fort som möjligt. Ni är guldvärda.

Nej, nu ska jag krypa ner i min härliga säng.

Kraaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: