lördag 11 oktober 2008

Nervös

Sitter här och känner att mina nerver börjar krypa utanför kroppen ;) Om tre timma sak jag, mamma och pappa träffa min lilla syster. Hon är bortadopterad, så vi har inte sett henne på 30 år. Om redan är så här nervös, hur är syrran då??? Ett riktigt nervvrak ;)) Det ska bli sååååå kul att få träffa henne. Hon kommer att vara här i 4 dagar, så det blir massor av tid att umgås, innan hon åker hem till sin familj i Schweitz.

Nej, nu ska jag försöka få lite mat i magen.

Skriver mer senare.

Kraaaaaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,önskar dig och din familj lycka till när ni äntligen återser er syster/dotter efter alla år!!Hoppas ni alla får några underbara dagar tillsammans och knyter band för resten av livet!!Mia

Anonym sa...

Hej hoppas allt gick bra och du få lära känna din syster nu. Vet att du sett framemot detta. Så ha nu så bra så ringer jag dig efter det.
Kram sandra