fredag 24 oktober 2008

Helg

Så vart det fredag igen och helgen står för dörren.

Imorgon fyller min svärfar 70 år, GRATTIS på födelsedagen!!! Vi var och firade honom förra helgen.

Vad har vi då för planer för helgen?? Vi har tänkt att åka till Malmö, men vet inte riktigt när det blir. Själva så ska jag på handboll i morgoneftermiddag. Det blir kanske en sväng inom till mina svärföräldrar. Man tacka ju aldrig nej till lite god gratismat. Tror kansk att vi tar en sväng till vårna älskade hunds grav, eller så väntar vi med det tills nästa helg. Vi ska ju lägga en krans/tända ett ljus på graven.

Idag har jag varit och fikat hos en väninna och hennes underbart busiga son. Det var hur trevligt som helst och gott. Skönt med en massa skit prat. Jag har fått tvättat en maskin med. Har även varit iväg och veckohandlat (fick först ta pengar från älsklingens konto ;)) Alla räkningarna är nu betalda wieeeeeeeeee. Bara städningen som inte är gjord, men vad gör det med lite skit i hörnen. Bättre det än ett rent helvetet hihihi......

Nej, nu ska jag fixa till mig en balja med popcorn, sen är det TV time.

Kraaaaaaaaam

Inga kommentarer: