måndag 13 oktober 2008

Ska det vara så här????

Sitter och funderar fram och tillbaks, men jag kommer nog inte fram till något vettigt. Det är så när min älsklign kom hem från jobbet så vart han på ett jävla humör, och så har det varit hela kvällen. Han är sur och grinig. Det beror på att det varit möte på jobbet och att han inte tycker att dom kommer fram till något, samt att han tycker att det bara gnälls på mötena. Visst jag tycker att det är trist att det inte kommer fram något på mötena. Men framför allt så ska inte det gå ut över mig. Jag tycker inte att det är kul när det blir så här. Det är vid sådana här tillfällen som jag bara vill ta mitt pick och pack och bara dra. Nu har han varit hemma i 3,5 timmar och han susrar fortfarande över mötet. Jag tycket att visst är det ok att tycka att det inte fungerar trots att man har ett möte, men SNÄLLA lämna allt det tråkiga på jobbet och framförallt kom inte hem och gnäll på mig bara för att ni inte kan komma fram till något på jobbmötena. För det orkar jag inte med i längden. Snälla älsklingen lämna jobbproblemen på jobbet och låt dom inte gå ut över mig.

Nej, nu ska jag joppa i sängen.

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej men vän hoppas det blir bättre. Det så himmal jobbigt när det blir så. Finns här det vet du.
Många kramar sandra