söndag 12 oktober 2008

Glader =))

Vad härligt det känns att ha träffas syrran. Vi fick en helt underbar dag tillsammans igår. Det känns som om vi aldrig varit ifrån varandra. Samtalet det flöt så bra utan någon pinsam tystnad. Vi hade så mycket att prata om, så ingan av oss var tyst på flera timmar *skratt*. Men det är så det ska var när man träffar sin syster.

Första träffen blev på Stora Hotellet här i Tomelilla. Syrran ville träffas på neutralmark (förstår henne). Efter ett par timmar där åkte vi hem till mig. Här tillagade min älskling en jättegod middag. Tack fär det älsklingen, du är guld värd. Sen blev det ännu mer prat samt att vi tittade på gamla foton. Det blev även tagit en del foton.

Om en timme ska vi åka och hämta syrran, sen åker vi till mamma. Hon bjuder ut oss på mat. Det var meningen att pappa skulle varit med och dela på kalaset. Men hans fru sätter stopp för det hela. Hon kan inte acceptera att pappa umgås med mamma. Men samtidigt så gör hon skit för pappa och ahns kontakt med sina döttrar. Hon är även sur för att brossan inte fått vara med. Men syrrar har ju aldrig levt tillsammans med honom. Så han känns ju inte som sen naturlig del av hennes familj. Det var ju meninge att syrran skulle få träffa brossan senare i eftermiddag, när vi varit och ätit. Men nu bilr det nog inte så. Och det är en människas fet. Jag blir så ledsen för detta. På detta viset få pappa ingen bra kontakt med sina barn.

Nej, nu ska jag gå och göra mig iordning. Skriver mer senare.

Kraaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: