söndag 19 oktober 2008

Vad säger man??

Så har pappas fru varit i farten igen, med en massa lögner. Jag blir verkligen inte förvånad. Hon drar den ena valsen efter den andra. Nu är det min mamma som är inblandad. Så här ligger det till. Mamma rinfde mig tidigare i vecka och berättade att pappas fru ringt och bjudit ut mamma till dem. Mamma sa att hon inte visste hur hon ville göra och att hon ville ha ett sällskap med sig. Till mig ringer pappas fru och berättat att dom bjudit dit mamma, men att hon absolut inte kan tänka sig att komma dig utan sällskap. Så dom ringer till mammas tilltänkta sällskap och säger att mamma själva bjudit ut sig till dem och att hon inte vill komma utan att han är med. Snacka om att jag blir förvirrad av alla turer av lögner hit och dit. Det är inte första gången som pappas fru ljuger och absolut inte sista gången heller.
Nej, nu orkar jag inte ojja mig någor mera. Nu ska jag slötitta lite på TV.

Kraaaaaaaaaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vän vad tråktigt att det blir så. Kan trösta dig med det bara hon som mår dåligt eftersom han gör så. Finns här kram sandra

Anonym sa...

Hej,så tråkigt för er med sådant trams!När folk anklagar och hittar på är bara eller oftast för att de själva mår kasst och måste"höras och synas"!!De klarar helt enkelt inte av att allt inte kretsar kring dem!!Hoppas allt löser sig eller att ni är dtarka nog att "knycka"på nacken åt det! Från en som vet hur det känns. Ann-Marie