måndag 13 oktober 2008

Måndag

Och jag vill inte stiga upp. Det är så varmt och skönt under täcket. Men jag måste upp. Har en date med syrran kl 10. Så det är bara till att trotsa kylan ;)) Men det blir så mycket enklare att stiga upp, när jag vet att syrran vänta på mig. Vi ska en sväng till Bo Ohlsson, sen vidare till mamma för att lunch. Efter det så blr det en sväng till Ystad och gågatan. Då syrran aldrig varit där.

Gårdagen var trevlg, trots att pappa inte kunde vara med. Vi åkte ut till Fars Hatt och åt brunch. Jätte god mat. Det var meningen att mamma och pappa skulle bjudit, men när notan kom in snodde syrran den och betalade =)) Vilken goer syster man har. Efter maten tog vi en snabb sväng till pappa, så att syrran pappa och brossan fick träffas. När det var avklarat åkte vi till mormors grav. Det blev även en tur förbi där pappa växt upp. Sen åkte vi hem och lämnade mamma. Turen gick vidare via Sjöbo, där vi visade vart vi bott. När vi kom hem blev det en skogspromenad. Vi kännde alla att vi behövde röra på oss. Till källsmat blev det tacos. Efter det blev det lite godis framför TV:n, innan syrran ville åka "hem".

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Skriver mer en annan gång.

Kraaaaaaaam

Inga kommentarer: