fredag 3 oktober 2008

Regn, regn och åter regn

Är hemma från jobbet =(( Har åkt på någon form av maginfluensa =( Blev sjuk igår förmiddags. Men kan säga att jag mår bättre nu, efter att ha tillbringat ganska så mycket tid på på toa ;/ Bara jag är bra tills måndag, så är jag nöjd. Det är ju inget kul att bli sjuk när man precis fått ett jobb, men vad kan man göra.

Sitter nu och lyssnar på regnet som bara öser ner. Så har det gjort hela dagen. Verkar till att skulla segna hela helgen för den delen också. Men då får man hunnit med att städa. Måste ju ha fint tills nästa helg, då syrran kommer hit =))

Jag trivs jättebra på jobbet. Men visst är det tufft att sitta och ringa till kunder och bara bli avsnäst, men det är sånt som man lär sig hantera med tiden. Har ju bara varit där i två veckor nu.

Nej, nu ska jag sätta mig och mysa framför tvn.

Kraaaaaaam

Inga kommentarer: